FULLSTENDIGE VILKÅR

Du takker med dette ja til å prøve dmax i to måneder til kampanjepris!

dmax er en produktserie fra Vitamail AS.

Ved å bli kunde hos Vitamail oppretter du et løpende abonnement, men abonnementet er helt fri for bindingstid og det er ingen tvungen avtaleperiode.

Dersom du ikke, innen 4 uker etter at du mottar pakken, informerer oss om at du vil stoppe abonnementet, vil du motta videre forsendelser hvert halvår (dobbeltabonnement, hver 3. mnd) frem til du selv sier opp avtalen.

PRIS FOR VIDERE FORSENDELSER:

Normal pris pr. forsendelse etter prøveperioden er kr 594,- (99,- pr. mnd) for seks måneders forbruk. Dersom du har et dobbelt dmax-abonnement økes leveringsfrekvensen, og du mottar tre måneders forbruk med hver forsendelse.

Porto på kr 29,- pr. forsendelse tilkommer. Dersom du oppretter AvtaleGiro frafaller porto.

Det er ingen bindingstid eller skjulte kostnader.

KUNDESERVICE

Vår kundeservice kan kontaktes på telefon 21 08 01 08, mandag til fredag mellom kl. 10.00 og 16.00. Abonnementet er løpende, og du står fritt til å gjøre endringer – som for eksempel å utsette en forsendelse, pause eller avslutte abonnementet.

BETALINGSVILKÅR

Alle priser er inklusive merverdiavgift. Våre tilbud gjelder kun for personer over 18 år. Dersom du er yngre enn dette må du ha foresattes underskrift for å bestille. Vi leverer kun pakker innad i Norge. Betalingsfristen fremkommer på faktura, og ved eventuelle purringer vil det påløpe et purregebyr i henhold til gjeldende satser.

PERSONOPPLYSNINGER

Vi behandler alle personopplysninger i henhold til personopplysningsloven. Vi lagrer og bruker disse opplysningene for at vi skal ivareta og administrere kundeforholdet herunder informere om produkter, tjenester og andre ytelser fra Vitamail AS. Kunden samtykker i at Vitamail AS kan benytte enhver kommunikasjonsform overfor deg herunder brev, telefon, e-post og SMS for å informere om eller markedsføre vårt produkttilbud. Om du vil tilbakekalle dette samtykket, ta kontakt med kundeservice.

RETURRETT FOR VARER I ABONNEMENT

Det er kun returrett på den første leveransen du får. De neste varene er identiske med den første varen, og det er derfor ikke returrett på de forsendelsene du mottar etter den første leveransen. Vi må ha informasjon fra deg senest 4 uker etter fakturadato for siste abonnementspakke om vi skal kunne stoppe neste ordre.

Abonnementspakker som sendes tilbake til oss vil faktura ikke krediteres. Om du ønsker at vi sender den ut på nytt blir du belastet med et gebyr på 99,-. Dette er for å dekke våre kostnader i forbindelse med håndtering av retur og porto/ekspedisjon ved utsendingen.

PRISREGULERINGER LØPENDE ABONNEMENT

Vi forbeholder oss retten til mindre prisreguleringer underveis i abonnementsperioden, som følge av den generelle prisveksten. Dette gjøres ikke uten forhåndsvarsel til kunden i god tid før ny pris effektueres.

RETUR AV VARER

Dersom en vare har feil eller mangler kan du enten kreve omlevering, prisavslag eller heving av kjøpet i henhold til forbrukerkjøpsloven. Reklamasjonsfristen er to år etter at du mottok varen. For å kunne gjøre en mangel gjeldende må vi få beskjed innen fire uker etter at du oppdager, eller burde ha oppdaget, feilen.

14 DAGERS ANGRERETT

Som kunde er du beskyttet av angrerettloven, og har 14 dagers ubetinget angrerett fra dagen du mottar varen. Angreretten innebærer at kunden har rett til å angre kjøpet for et uåpnet produkt, og returnere varen til leverandøren. For at angreretten skal kunne gjøres gjeldende, må produktet være levert oss i samme mengde og stand som da du mottok den. Ved en eventuell retur er kunden ansvarlig for porto.

Nærmere opplysninger om hvordan du benytter deg av angreretten, fremgår av angreskjemaet som du finner her (PDF).